تعویض و ارجاع کالا

از آنجائیکه حفظ رضایت مندی مشتریان در اولویت فعالیت های ویزور است، این فروشگاه امکان بازگرداندن و تعویض کالای خریداری شده توسط مشتریان را با توجه به شرایطی عمومی ارجاع کالا فراهم نموده است.

شما می توانید کالای خریداری شده را ( درصورت عدم استفاده یا باز شدن بسته بندی کالا ) تا ۳ روز پس از دریافت کالا با انجام مراحل بازگشت کالا مرجوع نمایید.

  • در صورت باز کردن پوشش پلاستکی دور جعبه محصول و مشاهده ی هر گونه عیب و نقص و مغایرت کالای ارسال شده ( اختلاف در مدل، رنگ، سایز و…)
  • با کالای درخواستی در صورت انجام درست مراحل ارجاع کالا و اعلام عدم رضایت تحت شرایط عمومی تا ۲۴ ساعت به واحد خدمات پس از فروش امکان تعویض کالا وجود دارد.

شرایط عمومی ارجاع کالا:

  • در صورت مشاهده ی صدمه و نقص قابل مشاهده و ظاهری از بازکردن بسته بندی کالا پرهیز نمایید.
  • درصورت مغایرت کالای ارسال شده (اختلاف در مدل،رنگ،سایزو…)  با کالای درخواستی؛ اگر این مغایرت بدون باز کردن بسـته بنــدی قابل تشخیص باشد از باز کردن بسته بندی آن خودداری نمایید چرا که در این صورت تنها به درخواستهایی میسر است که کالا از حالت پلمپ و یا بسته بندی اولیه خود خارج نشده باشد.
  • اگر مغایرت و یا آسیب قابل مشاهده پیش از باز کردن بسته بندی اولیه نباشد درهنگام فرستادن محصول نسبت به ارسال بسته بندی اولیه نیز اقدام نمایید.
  • اگر پیش از آنکه محصول خریداری به دست شما برسد از خرید خود منصرف شده اید در اسرع وقت با فروشگاه تماس بگیرید تا از ارسال کالا در صورت ارسال نشدن جلوگیری شود.
  • اگر محصول خریداری شده در اثر حمل و نقل آسیب دیده باشد نیز حتما ظرف ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت محصول با واحد خدمات پس از فروش تماس کد بازگشت کالا را دریافت نمایید.

ضوابط عمومی ارجاع کالا:

  • کارشناسان خدمات پس از فروش بعد از بررسی درخواستهای اعلام شده در مورد تعــویض، جایگزینی و یا استــرداد هزینه تصمیم گیــری نهــایی خواهند نمود.
  • تعویض کالا‬ مشروط به موجود بودن کالای مورد نظر در انبار است.
  • درصورت انصراف مشتری از خرید، مبلغ پرداختی  برگشت داده خواهد شد.
  • برگشت وجه تنها به حساب یا کارتی به نام مشتری ثبت شده در سایت انجام می شود.
 ( برگشت وجه منوط به سالم بودن کالا (ها) بوده و تنها هزینه فاکتور برگشت خواهد شد. )